Untitled Document
Google
Web
mashriqkashmir.com
Untitled Document
گیلانی کو رشتہ داروں اور دو ستوں سے ملنے پر کوئی پابندی نہیں ہے :پولیس 

سرینگر/۱۹ستمبر 
پولیس نے کہا ہے کہ سعیدعلی شاہ گیلانی پر اپنے رشتہ داروں اور دوستوں سے ملنے پر کوئی پابندی نہیں ہے۔ 
پولیس نے ایک بیان میں گیلانی کی سرگرمیوں کی تفصیلات فراہم کرتے ہوئے کہا ہے کہ یکم جون۲۰۱۱سے اب تک کئی مرتبہ سید علی شاہ گیلانی اپنے گھر سے باہر آکر نہ صرف سیاسی سرگرمیوں میں شریک ہوئے بلکہ اپنے دوست و احباب سے بھی ملے ۔
بیان کے مطابق یکم جون ۲۰۱۱کو سید علی شاہ گیلانی نے خیبرہسپتال میں اپنا طبی معاینہ کروایا اور۲جون کو انہوں نے مقامی مسجد میں نماز ادا کرنے کے بعد باغات برزلہ اور سولنہ علاقوں کا دورہ کیا ۔۳جون کو گیلانی نے سرائے بالا سرینگر جاکر مقامی مسجد میں نماز ادا کی اور۴سے ۶جون تک اپنے ہی گھر میں رہنے کو ترجیح دی ‘۷جون کو وہ پلوامہ گئے ۔
پولیس بیان کے مطابق ۸سے ۱۱جون تک گیلانی اپنے ہی گھر میں رہے اور ۱۲جون کو انہوں نے پلوامہ سانبورہ اور عیدگاہ سرینگر جاکر عوامی اجتماعات سے خطاب کیا۔ ۱۳جون کو پولیس کے مطابق سید علی شاہ گیلانی باغات گئے جہاں پر انہوں نے غلام نبی کی رہائش گاہ پر ان سے تعزیت کی اور اس کے بعد وہ لالبازار ، زکورہ ، چھترگام اور حضرتبل گئے ۔۱۴جون کو سید علی شاہ گیلانی نے پولیس کے مطابق پلوامہ اور کولگام کا دورہ کیا اور وہاں پر مسجد میں نماز ادا کی ۔ ۱۵سے۱۷جون تک سید علی شاہ گیلانی اپنے ہی گھر میں رہے اور ۱۸جون کو انہوں نے گنگ بگ سرینگر میں جاکر محمد یوسف لون کی رہائش گاہ پر انہیں تعزیت پُرسی کی ۔
بیان میں کہا گیا ہے کہ ۹ ۱جون کو وہ حیدر پورہ چلے گئے اور ڈاکٹر منظور کے کلنک پر اپنا میڈیکل چیکپ کرایا ۔۲۰جون کو سید علی شاہ گیلانی رعناواری ہسپتال اور سونا وار بچہ اسپتال گئے جہاں پر انہوں نے اپنے ایک رشتہ دار کی تیما درای کی۔۲۱؍اور۲۲جون کو وہ اپنے گھر پر ہی رہے اور ۳۲جون کو انہوں نے زکورہ سرینگر جا کر اپنے ایک نزدیکی رشتہ دار کے گھر گئے ۔ ۲۴ جون کو انہوں نے بالگاڑن کا دورہ کرکے وہاں پر مسجد میں نماز ادا کی ۔۲۵جون کو وہ ایس ایم ایچ ایس ہسپتال میڈیکل چیکپ کیلئے گئے ‘۲۶جون کو انہوں نے گاندربل اور ناگہ بل کا دورہ کیا جبکہ ۲۷جون کو وہ گھر پر ہی رہے ۔ ۲۸جون کو انہوں نے ناگام چاڈورہ کا دورہ کرکے وہاں پر نماز ادا کی ۲۹جون کو انہوں نے میڈیکل انسٹچوٹ صورہ اور صفاکدل کا دورہ کرکے میڈیکل چیکپ کرایا اور مقامی مسجد میں نماز ادا کی۔۳۰جون کو انہوں نے ڈورہ سوپور میں اپنے گھر کا دورہ کیا جس کو طوفان کی وجہ سے نقصان ہواتھا۔ 
پویس بیان کے مطابق جولائی کے مہینے کے پہلے دن وہ اپنے گھر پر رہے اور ۲جولائی کو انہوں نے ترال کا دورہ کرکے عوامی اجتماع سے خطاب کیا ۔۳جولائی کو انہوں نے اقبال نگر سوپور میں اپنے ایک نزدیکی رشہ دار منظور کرمانی کے گھر کا دورہ کیا۴جولائی کو انہوں نے نشاظ‘ ڈل گیٹ ،بچھوارہ کے دورے کے علاوہ کلاسک ہسپتال میں اپنا میڈیکل چیکپ کرایا۔۵سے ۹جولائی تک وہ اپنے گھر میں ہی رہے ۔۱۰جولائی کو انہوں نے آرونی ،بجبہاڑہ ،یاری پورہ، کولگام ،ترثھل جاکر عوامی اجتماعات سے خطاب کیا۔ ۱۱سے ۱۵جولائی تک وہ اپنے گھر میں ہی رہے۔۱۶جولائی کو انہوں نے کھنموہ کا دورہ کرکے عوامی اجتماع سے خطاب کیا جبکہ اسی روز انہوں نے خیبر ہسپتال میں اپنا میڈیکل چیکپ کرایا ۔۱۷جولائی کو انہوں نے صورہ میں اپنے ایک رشتہ دار کی نکاح خوانی کی تقریب میں شرکت کی اور صورہ میڈیکل انسٹچییوٹ میں آسیہ اندرابی سے ملاقات کی ۔
۱۸جولائی کو گیلانی نے ماگام ہندوارہ کا دورہ کرکے شادی کی ایک تقریب میں شرکت کی اور ۱۹جولائی کو وہ اپنے گھر پر ہی رہے۔۲۰جولائی کو گیلانی ویری ناگ کا دورہ کرکے عوامی اجتماع سے خطاب کیا جس کی وجہ سے وہاں پر امن و قانون کی صورتحال میں بگاڑ پیدا ہوا ۔ گیلانی نے ۲۶جولائی کے روز دلی کا دورہ کرکے پاکستان وزیر خارجہ سے ملاقات کی اور ۲۷جولائی کو وہ سرینگرواپس آئے ۔۲۸اور ۲۹جولائی کو وہ اپنے ہی گھر میں رہے ۔ ۳۰جولائی کو گیلانی نے حیدر پورہ میں ڈاکٹر منظورکی کلینک پر جاکر چکیپ کرایا اور ۳۱جولائی سے ۱۷؍اگست تک وہ اپنے گھر پر ہی رہے۔ ۱۸؍اگست کو پولیس کے مطابق انہوں نے بژہ پورہ سرینگر میں شبیر احمد ڈار کے گھر کا دورہ کیا جبکہ ۱۹؍اگست کو وہ اپنے ہی گھر پر رہے اوروہاں پر ایک پریس کانفرنس سے خطاب کیا۔
پولیس کے مطابق ۲۰سے ۲۲؍اگست تک وہ اپنے ہی گھر میں رہے اور ۲۳؍اگست کو انہوں نے مصطفٰی آباد زینہ کوٹ میں اپنے ایک نزدیکی دوست محمد اکرم کے گھر کا دورہ کیا جبکہ ۲۴؍اگست کو وہ اپنے ہی گھر پر رہے ۲۵؍اگست کوانہوں نے نزول قرآن سے متعلق ایک سیمینار میں شرکت کی۔ ۲۶؍اگست کو انہوں نے باغات میں محمد اشرف صحرائی کے گھر جا کر ان سے ملاقات کی ۔۲۷؍اگست کو گیلانی اپنے ہی گھر پر رہے اور ۲۸؍اگست کو انہوں نے حیدر پورہ جامع مسجد میں نماز جمعہ ادا کی ۔۲۹؍اگست کو وہ عید نماز کے سلسلے میں سوپور چلے گئے اور۳۰؍اگست کو انہوں نے ڈورہ سوپور میں اپنے آبائی گھر کا دورہ کیا۔ 
۳۱؍اگست گیلانی نے عید گاہ سوپور کا دورہ کرکے عید نماز ادا کی اور عوامی اجتماع سے خطاب کیا ۔ ستمبر کے مہینے میں وہ پہلے روز گھر میں ہی رہے جبکہ دوسری تاریخ کو گیلانی نے بارہمولہ کا دورہ کرکے جامع مسجد میں نماز جمعہ اد ا کی ۔۳ستمبر وہ اسلام آباد اور پلوامہ چلے گئے جہاں پر انہوں نے مرحوم شیخ عبدالعزیز اور قاضی یاسر کے اہل خانہ سے ملاقات کی جبکہ اسی روز انہو ں نے ٹھاب پلوامہ میں غلام نبی سمجی کے گھر کا دورہ کیا اور عوامی اجتماع سے بھی خطاب کیا۔ پولیس کے مطابق ۴ستمبر کو سید علی شاہ گیلانی نے سوپور اور سنگرامہ میں عوامی اجتماع سے خطاب کرنے کے علاوہ سگھی پورہ اور بمئی سوپور جاکر مشتاق احمد پیر کے گھر گئے ۔ انہوں نے ڈورہ سوپور میں محمد صدیق تارا کے گھر کابھی دورہ کیا۔ ۵ستمبر سے تاایں دم پولیس کے گیلانی اپنے ہی گھر میں ہیں ۔پولیس کاکہنا ہے ’’اس ساری صورتحال سے پتہ چلتاہے کہ گیلانی پر اپنے رشتہ داروں اور دوستوں سے ملنے پر کوئی پابندی نہیں ہے۔ ‘‘

Untitled Document
Untitled Document
© COPY RIGHT THE DAILY NIDA-I-MASHRIQ ::1992-2007
POWERED BY WEB4U TECHNOLOGIES::e-mail